NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

Linia czasu

PA – kontynuuje całoroczną strategię komunikacji Katalogu Nagród BP

2018-12-19 14:32:00
Responsive image

BP kontynuuje działania promocyjne w ramach całorocznej strategii komunikacji Katalogu Nagród BP. Za ich koncepcję kreatywną, obsługę marketingową oraz kreacje graficzne odpowiada PA.

Agencji PA z mikołajkową promocją dla podróżnych LOT-u

2018-12-07 13:40:00
Responsive image

Z okazji Mikołajek, LOT przygotował świąteczną promocję pod hasłem “Podaruj LOT na Święta”. Na potrzeby tej wyjątkowej akcji agencja PA zaprojektowała KV, banery reklamowe, screeningi, a także materiały graficzne dedykowane na stronę internetową lot.com oraz na kanały w social media.

PA + NOVEM łączą się – powstaje nowa kategoria agencji reklamowej

2018-12-04 09:18:00
Responsive image

2 listopada br. doszło do połączenia agencji reklamowej PromoAgency (PA) z Novem, poprzez akwizycję 100% udziałów spółki Novem. Łukasza Pawlika, którzy wraz ze sprzedażą swoich udziałów ustąpił ze stanowiska, CEO zastąpił Grzegorz Gracz pełniący funkcję CEO agencji PA.

Agencja PA przygotowała świąteczną kampanię 360° dla Drogerii Natura

2018-12-03 16:27:00
Responsive image

“Prezenty najlepsze z Natury” to hasło najnowszej kampanii 360° Drogerii Natura. Za synergię działań marketingowych, do których zaliczają się m.in. spoty telewizyjne, kampania radiowa, Facebook Messenger BOT, dedykowany KV, a także materiały POS odpowiada agencja reklamowa PA.

Marka BP i agencja PA z nowym Katalogiem Nagród BP na sezon 2018/2019

2018-10-22 11:21:00
Responsive image

“Świat poczeka” – tak brzmi najnowsze hasło Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019. Za jego koncepcję kreatywną, całoroczną strategię komunikacji, a także kampanię promocyjną odpowiada PA.

Bezpłatny In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych już dostępny do pobrania

2018-09-28 11:23:00
Responsive image

Z badań rynkowych wynika, że aż 88% Polaków najchętniej robi zakupy podczas promocji sezonowych. Tak wysoki współczynnik sprawia, że ekspozycja i promocja asortymentu w sieciach handlowych jest niezwykle ważna z punktu strategicznego i sprzedażowego. Zatem jak skutecznie komunikować klientom ofertę produktową, która zwiększy wyniki finansowe?

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: