In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych jest pomocnym instrumentem w planowaniu i realizacji działań marketingowych, które mają na celu zwiększenie sprzedaży stacjonarnej. – To pierwsze na rynku tak kompleksowe opracowanie na temat In-Store Marketingu w Polsce – mówi Grzegorz Gracz, pełniący funkcję CEO w agencji reklamowej PA. – Unikatowa wiedza, która znajduje się w raporcie to połączenie analiz rynkowych i nowoczesnych rozwiązań, bezpośrednio wpływających na wysokie wyniki finansowe – dodaje. In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych to źródło cennych wskazówek dla przedstawicieli marketingu, dyrektorów handlowych, szefów działów, a także właścicieli sklepów, sieci franczyzowych i grafików.
Odbiorcy In-Store Marketingu
Aż 93% konsumentów zapoznaje się z promocjami znajdującymi się w gazetkach reklamowych traffic. Wynik ten pokazuje, że In-Store Marketing to dla supermarketów, hipermarketów, jak również dyskontów i sklepów małoformatowych, najlepszy sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Taki rodzaj komunikacji z klientami pełni niezwykle istotną funkcję, zarówno w chwili wprowadzenia na rynek nowości, jak i w informowaniu ich o bieżących promocjach i akcjach specjalnych. – In-store marketing uatrakcyjnia wizytę w sklepie, jak również umożliwia klientom znalezienie produktów w łatwy i szybki sposób – mówi Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu ALDI Polska. – Odpowiednio zaplanowana komunikacja w sklepach jest jednym z kluczowych czynników warunkujących wybór danego sklepu – dodaje.
In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych pomaga m.in. dostosować ofertę produktową do grupy docelowej i potrzeb konsumentów, uwzględniając przy tym jak najwięcej czynników, np. aspekty finansowe, geograficzne czy społeczne.
User Experience i Customer Experience – najważniejsze są doświadczenia
In-Store Marketing buduje świadomość klientów i wzbudza w nich konkretne emocje związane z marką. Jednym z elementów wpływających na pozytywne wrażenia konsumentów jest design User Experience. Szczegółowa analiza oraz ciekawe rozwiązania projektowania UX przedstawione w In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych sprawiają, że zakupy stają się miłym doświadczeniem, do którego chętnie się wraca. W raporcie omówione zostały również takie kwestie jak strategia związana z rozmieszczeniem i projektowaniem materiałów reklamowych, unikalne i niepowtarzalne cechy produktów, a także ich prawidłowe eksponowanie, które pomoże sieciom handlowym wyróżnić się na tle konkurencji.
Kolejnym działaniem In-Store, które wpływa na decyzje zakupowe jest szeroko pojęty Customer Experience. – Doskonałym wsparciem procesu zakupowego jest ciągle ewoluujący marketing sensoryczny, np. audiomarketing. Wpływa on na samopoczucie i pozwala zatrzymać konsumentów na dłużej. Zastosowanie takiego zabiegu wspiera zakupy i sprawia, że koszyk klientów jest większy – mówi Kinga Furmanek-Tul, Manager ds. Komunikacji promocji i mediów tradycyjnych w Natura Sp. z o.o.
W niezbędniku sieci handlowych In-Store Marketing Raport 2018 wszyscy zainteresowani znajdą odpowiedzi na takie pytania jak:
Pełną wersję raportu można pobrać bezpłatnie na tej stronie instoremarketing.pl
In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych został przygotowany przez agencję reklamową PA, której fundamentem działań jest bogate doświadczenie w zakresie projektowania i realizowania materiałów promocyjnych, tworzenia serwisów e-commerce, planowania kampanii reklamowych online i offline oraz opracowywania koncepcji kreatywnych.
Patronami medialnymi In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych są portale Dla Handlu oraz Nowy Marketing.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET