BP kontynuuje działania promocyjne w ramach całorocznej strategii komunikacji Katalogu Nagród BP. Za ich koncepcję kreatywną, obsługę marketingową oraz kreacje graficzne odpowiada PA.
Z okazji Mikołajek, LOT przygotował świąteczną promocję pod hasłem “Podaruj LOT na Święta”. Na potrzeby tej wyjątkowej akcji agencja PA zaprojektowała KV, banery reklamowe, screeningi, a także materiały graficzne dedykowane na stronę internetową lot.com oraz na kanały w social media.
2 listopada br. doszło do połączenia agencji reklamowej PromoAgency (PA) z Novem, poprzez akwizycję 100% udziałów spółki Novem. Łukasza Pawlika, którzy wraz ze sprzedażą swoich udziałów ustąpił ze stanowiska, CEO zastąpił Grzegorz Gracz pełniący funkcję CEO agencji PA.
“Prezenty najlepsze z Natury” to hasło najnowszej kampanii 360° Drogerii Natura. Za synergię działań marketingowych, do których zaliczają się m.in. spoty telewizyjne, kampania radiowa, Facebook Messenger BOT, dedykowany KV, a także materiały POS odpowiada agencja reklamowa PA.
“Świat poczeka” – tak brzmi najnowsze hasło Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019. Za jego koncepcję kreatywną, całoroczną strategię komunikacji, a także kampanię promocyjną odpowiada PA.
Z badań rynkowych wynika, że aż 88% Polaków najchętniej robi zakupy podczas promocji sezonowych. Tak wysoki współczynnik sprawia, że ekspozycja i promocja asortymentu w sieciach handlowych jest niezwykle ważna z punktu strategicznego i sprzedażowego. Zatem jak skutecznie komunikować klientom ofertę produktową, która zwiększy wyniki finansowe?